2016年2月23日 星期二

淘寶版迪士尼美語世界

BB展後,我在唔同大細的媽媽谷都聽到媽媽們講迪士尼美語世界,相信好多媽媽都好想比最好的BB但同時覺得迪士尼美語世界實在太貴。的確,我陀花花時都因為覺得迪士尼太貴,所以買左oxford path。但原來選購左一套唔啱自己小朋友的教材,到頭來要再買都係浪費金錢。

當然在媽媽whatsapp group內,有媽媽們都話迪士尼有淘寶,可以買嚟睇下。其實生完花花都有同一個想法,迪士尼有二手喎,可以買套二手啦,結果比人呃〒_〒  買左套唔齊的迪士尼,書唔齊CD同DVD都唔齊(我遲下再同大家分享比人呃的過程)。唔緊要,我一心買過一套淘寶的迪士尼書啦!CD我冇買因為sing along齊我就算,係Play along唔齊啫。結果買返嚟我冇用過就掉左lu。因為淘寶書甩色,我怕花花用完後,顏色甩左係佢手上,佢又食手指就會食左D色素落肚,最怕係有毒啊!!!
淘寶版迪士尼睇圖片真係無得頂,
但實物嚟到係咪真係咁好呢???
媽媽們真係要三思。
淘寶版迪士尼美語世界又冇玩具可以配,我本來以為市面上買返類似的玩具咪得囉,但原來配上差唔多的玩具真係唔易。尤其是play along內的動物公仔,其中有一首歌花花好鐘意(what's inside? Can you guess?) 當花花玩類似的玩具時真係冇咁投入,但一樣的玩具時真係好投入。仲要自己玩唔比我同佢玩添%>_<% 

如果媽媽們買左淘版的迪士尼,
建議你地用紙巾捽下書的內頁,你就會見到甩色架喇!!!
淘寶迪士尼冇playmate機,小朋友真係好鐘意玩playmate機架!!只有書有CD及DVD冇人教點用都係冇用,當配套唔夠時,比你幾平買到迪士尼教材都係冇用。而且淘版的係用Basic ABC,已經係十幾年前的版本了,依家已經冇 Basic ABC了。知道點用的人真係少之又少,唔識用又可以請教邊個呢???
購買前都記得留意下買家comment,
淘版點讀筆咬字唔清晰都只會教壞小朋友的英文發音啊!!
由於我自己冇買淘版的迪士尼CD及DVD,但我朋友買左CD及DVD後,發現CD內的歌並唔係迪士尼美語世界的歌,而只係一般的童謠。所以質量未必係大家心中所想咁好。

雖然淘版迪士尼只係一千蚊有找,但如果用一千蚊買套唔合用又阻地方的教材,又有咩用呢???

免費試用裝一定要攞啊!

http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言