2016年2月3日 星期三

血併日

噚日花爸花媽都冇shopping,主要以食行先。但今朝一起身,嘆完個煎餅同煎麵後,立即出發到akachan。
未開門已經好多人排隊了。花爸花媽唔知食乜都排左先Y(^_^)Y 
豬肉帶子煎餅,好食!怪不多咁多人排隊啦!
煎麵,都好好食。我地只叫一個最平的餐已經食濟左。
如果大家去到唔好叫2-3人份,叫個2人份夠了。
行到心齋橋尾就會見到樓高5層的akachan了。
大家見到紅色akachan牌向我們招手嘅?♡(^ε^ )♡ 
有了草草就不同了,花爸境然主動要買野比草草,仲話我只買野比花花唔公平╰_╯  我兩個都錫,只係花媽唔肯定草草性別先好難買野。但花爸就決意只買中性的產品\(╯-╰)/  例如winnie the pooh 雨衣及口水肩。連碗都要買米奇…看來花爸好期待草草是男生啊!
花媽大出血!!!
離開akachan,見到斜對面的玉五郎,反正當時已經快2點,不如食少少野再返酒店啦!因為之後唔會再行咁遠了。
唔知點解日本隨便便一個拉都咁好食,又平喎!
香港就成90幾蚊一碗,叩到700yen咋!
返到酒店放底戰利品,就出發到花媽每次到日本必到的地方-hysteric mini!!!!
單是門面已經好吸了!
血併hysteric mini後再即到西梅田的南海部品。花爸係電單車友,當然不能不去。樓高四層,真係揸電單車的朋友必到處!!!花爸仲買左兩個頭盔同一D小配件呢!!!而且真係好平, 一個arai 的新款頭盔都只係61000yen(不含稅)。
多頭盔到睇到眼花撩亂啊!!!
晚餐我地再回道頓堀覓食。去到一家好多香港人的餐廳啊(⊙o⊙) 應該好香港人喜歡的style!
算是ok,香港人的口味。
食飽飽,我同花爸再行一陣玩左一陣彈珠機就返酒店浸浴同食個免費拉麵`(*∩_∩*)′ 
Akachan 戰利品
Hysteric mini戰利品
Baby doll♡ 戰利品


沒有留言:

張貼留言